Regulamin

REGULAMIN HOTELOWY TEMURA

Właściciel hotelu będzie Państwu bardzo wdzięczny za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w Hotelu.
    Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
    – Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie hotelu
    – Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji hotelowej, oraz na naszej stronie WWW.TEMURA.PL
  2. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
  3. Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 do godziny 11.00 dnia następnego.
  4. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
  5. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
  6. Hotel ma obowiązek zapewnić:
    * warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa
    * bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu.
    * profesjonalną i uprzejmą obsługę
    * sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie.
    * w miarę posiadanych możliwości udostępnić inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.
  7. Dla dzieci do lat 3 – pobyt jest bezpłatny, jeżeli śpią na łóżku z rodzicami. Nie ma możliwości dostawienia łóżek/łóżeczek niemowlęcych w pokoju.
  8. Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
  9. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  10. Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu w recepcji.
  11. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
  12. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
  13. Każdorazowo opuszczając pokój, gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi a klucz pozostawić w recepcji.
  14. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet, jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
  15. Osoby niezameldowane w hotelu, mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7.00 do godziny 22.00.po wcześniejszym poinformowaniu obsługi hotelu.
  16. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00.
  17. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.
  18. W razie niedojazdu pobieramy opłatę za jedna dobę.
  19.  Jeśli gość pod wpływem alkoholu i / lub środków odurzających zakłóca spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie hotelu, może zostać z niego usunięty.
  20. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub
    gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu albo innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania hotelu.
  21. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez gościa. W przypadku nie otrzymania
    takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.

Właściciel



Napisz do nas